Co vás čeká
Hledáme všestranného flexibilního pracovníka s potenciálem se učit. Náplní práce bude komunikace s vlastníky bytových jednotek, objednávky služeb, výkazy, reporty a analýzy, vytváření rozpočtů, vyúčtování, organizace a vedení shromáždění, tvorba předpisů záloh na služby, práce s tabulkami a v práce v programu pro správu nemovitostí, administrativa.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
- Znalost účetnictví (vedení podvojného účetnictví – kompletní účetnictví (bankovní výpisy, přijaté a vydané faktury, vnitřní doklady), zpracování roční účetní závěrky, zprávy o hospodaření společenství, roční vyúčtování fondu oprav, vedení evidence neplatičů, provádění ročního vyúčtování spotřeby vody, tepla, služeb nákladů spojených s užíváním bytu, vypořádání přeplatků a nedoplatků)
- Excel, Outlook, psaní na PC
- schopnost rychle se učit
- systematičnost, prioritizace
- časová flexibilita, zodpovědnost
- samostatnost, loajalita, spolehlivost
- schopnost improvizovat a pracovat pod tlakem
Výhodou bude, pokud
- budete znát nový občanský zákoník
- budete mít zkušenosti se správou SVJ , BD
- budete umět pracovat s programem SSB, Pohoda, Helios
- budete mít alespoň základní znalost účetnictví
Co vám můžeme nabídnout
- notebook, mobil – i k soukromým účelům
- mzdové ohodnocení odpovídající zkušenostem a praxi
- osobní růst
- možnost práce na živnostenský list nebo hlavní pracovní poměr
- nástup ideálně ihned (příp. dle dohody)
Kontakt v případě zájmu o pracovní pozici: Ing. Jiří Štěpánek, Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.